دانلود انیمیشن فوق العاده زیبا و جذاب Megamind
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود انیمیشن فوق العاده زیبا و جذاب Megamind
نوشته شده در جمعه 1 اسفند 1393
بازدید : 501
نویسنده : کدخدا

دانلود انیمیشن فوق العاده زیبا و جذاب Megamind

نام : Megamind
ژانر : اکشن و کمدی
کیفیت : BDRip – عالی
فرمت : Mkv
امتیاز : 7.3/10
تاریخ انتشار : November 2010 5
مدت زمان : 95 دقیقه
درجه سنی : PG
هزینه ساخت : $130,000,000
فروش : $163,887,757
محصول : امریکا
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : دارد
کارگردان : Tom McGrath
نویسندگان : Alan J. Schoolcraft , Brent Simons
ستارگان : Will Ferrell , Jonah Hill , Brad Pitt

خلاصه داستان : ابر قهرمانی به نام Metro Man و ابر ضد قهرمانی به نام Megamind ، سال هاست که با یکدیگر رقابت می کنند. ماجراهایی که بین آنها اتفاق می افتاده، تقریبا دیگریکنواخت شده است؛ مثلا Megamind یک بچه به نام Roxanne  Ritchi را می دزدد، بعد Metro Man آمده واو را  نجات می دهد،  Megamind به زندان می افتد، اما دوباره به زودی فرار می کند. از این قبیل ماجرا ها دوباره و دوباره و دوباره برای آنها اتفاق می افتاده است. اما چیزی که همه را شکه  کرده بود، درباره Megamind بود؛ بالاخره یک روز او Metro Man رو می کشد! و حالا او و معشوقه اش کنترل تمام شهر را در دست دارند. دیگرهیچ چیزی نمی تواند جلوی  Megamind را بگیرد و او به هر چیزی که بخواهد می رسد. اما چیزی که در این بین او را سورپرایز کرد، این بود که او از داشتن قدرت مطلق خسته شده بود! او به یاد روز های خوبی می افتاد که خودش و Metro Man با یکدیگر مبارزه می کردند. یک ابر ضد قهرمان، بدون وجود هیچ قهرمانی که با او ببجنگد، چه کار باید بکند؟

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: فیلم , کمدی , انیمیشن , تخیلی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین انیمیشن ها, بهترین کارتون ها, دانلود انیمیشن, دانلود انیمیشن Megamind, دانلود انیمیشن Megamind با زیرنویس فارسی, دانلود انیمیشن Megamind با لینک مستقیم, دانلود انیمیشن Megamind با کیفیت بالا, دانلود انیمیشن با لینک مستقیم, دانلود انیمیشن جدید, دانلود انیمیشن جنگی, دانلود انیمیشن خانواده گی, دانلود انیمیشن زیبا, دانلود انیمیشن علمی فنی, دانلود انیمیشن ماجراجویانه, دانلود انیمیشن کمدی, دانلود رایگان انیمیشن, دانلود رایگان کارتون, دانلود زیرنویس فارسی, دانلود کارتون, دانلود کارتون Megamind, دانلود کارتون Megamind با زیرنویس فارسی, دانلود کارتون Megamind با لینک مستقیم, دانلود کارتون Megamind با کیفیت بالا, دانلود کارتون با لینک مستقیم, دانلود کارتون جدید, دانلود کارتون جنگی, دانلود کارتون خانوادگی, دانلود کارتون زیبا, دانلود کارتون علمی فنی, دانلود کارتون ماجراجویانه, دانلود کارتون کمدی, زیرنویس فارسی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: